Prije/Poslije

KOREKCIJA GINGIVALNE RECESIJE-TUNEL TEHNIKA

Dvadesetogodišnja pacjentica se javila u ordinaciju pod bolom te sa simptomom krvarenja zubnog mesa u predjelu prednjih zuba u donjoj vilici. Klinički pregled je ustanovio recesiju (povlačenje) zubnog mesa na centralnim sjekutićima (posebno vidljivo na lijevoj jedinici)u donjoj vilici (mandibuli). Zubno meso je upaljeno, crveno, sklono krvarenju i bolno na dodir.

Tretman: Mikrohirurški tretman-tunel tehnika sa transplantatom vezivnog tkiva korišten je da koriguje recesiju zubnog mesa i nadomjesti pripojnu gingivu.

Rezultat: Postignut je odličan estetski i funkcionalan rezultat. Zubno meso oko centralnih sjekutića je zdravo, roza boje a povlačenje zubnog mesa je korigovano i proces je zaustavljen. Otklonjeni su simptomi bola i krvarenja.

Before_gum_graft.JPG - Prije/Poslije

After_gum_graft.JPG - Prije/Poslije

GINGIVITIS-PRIJE I POSLIJE TRETMANA

Pacjent se žali na krvarenje desni, bol pri četkanju i otok zubnog mesa. Radiografski nalaz je uredan (x-ray).

Klinički pregled: upaljeno zubno meso, prisutnost parodotalnih džepova kod prednjih zuba, odvajanje zubnog mesa kod prednjih zuba u donjoj vilici. Na slici se jasno vidi kako parodontalna sonda samo laganim dodirom odvaja zubno meso od zuba.

Tretman: Parodontalna flap operacija. Parodontalni džepovi su otklonjeni. Zubno meso je zdravo, roza boje, ne krvari i čvrsto je pripijeno za zube. Preporučeno je da pacjent redovno dolazi na kontrolne preglede i sanira sve kariozne zube koji su prisutni.

KOREKCIJA GINGIVALNE HIPERPLAZIJE I UPALE - PRIJE ORTODONTSKOG TRETMANA

Pacjent je upućena na parodontalnu konsultaciju prije ortodontskog tretmana zbog krvarenja, upale desni i „kratkih zuba“ što onemogućava početak ortodontske terapije.

Klinički i radiografski pregled je ustanovio kratke „kliničke krune zuba“ zbog viška gingive koja prekriva zube.

Tretman: Kliničko produženje krune zuba uz gingivektomiju kao pred-ortodontski tretman. Nakon parodontalnog tretmana uspostavljena je harmonija između dužine zuba i zubnog mesa. Pacjent je pripremljen za ortodontsku terapiju. Trenutno pacjent je u ortodontskom tretmanu.

KOREKCIJA HIPERPIGMENTACIJE GINGIVE

Pacjent se javio sa estetskim problemom „crne desni“ uz želju da desni „izbijeli“.

Dijagnoza: hiperpigmentacija gingive
Tretman: korekcija hiperpigmentacije gingive
Pacjent je zadovoljan estetskim rezultatom. Zubno meso je roza boje.

KOREKCIJA GINGIVALNE RECESIJE

Pacjent se javio u ordinaciju žaleći se na povlačenje zubnog mesa i osjetljivost na hladno te estetski problem jer su zubi duži nego sto bi trebali biti.

Klinički pregled je ustanovio recesiju zubnog mesa na zubima 3 i 4 u gornjem lijevom kvadrantu.

Tretman: Pacjent je podvrgnut mikrohiruškom estetskom tretmanu. Transplantat s nepca je korišten da koriguje recesiju (povlačenje) zubnog mesa. Postignut je odličan estetski rezultat te je otklonjen simptom osjetljivosti na hladno.

Recession_before_and_after.png - Prije/Poslije